8 Kasım 2009 Pazar

Canon see me Hürriyet'te!

Canon see me bugün Hürriyet Gazetesi'ne çıktı. Hürriyetin bugün ki tirajı: 473.192
Giderek fotoğraf çekme tempomun düştüğü bugünlerde tekrar heycanımı gerikazandım. Hürriyet'de çıkan haber aynen şöyle:

"Canon See Me" Furkan Akbayrak’ın hayalindeki Canon fotoğraf makinesine ulaşabilmek için başlattığı kişisel bir proje. İstediği, Canon Fotoğraf makinesine sahip olabilmek için yarattığı Canon See Me projesinde Canon’un onu görebilmesi. Bunun için de 2010 farklı kişinin fotoğrafını çekmesi gerekiyor. Bu 2010 kişi ellerinde Canon See Him yazılı plakayı tutarak Akbayrak’ın objektifine poz verecek ve fotoğraflar proje sonunda Canon’a hediye edilecek.

Proje boyunca yaşadıkları, hiç tanımadığı insanlardan aldığı destek, bunun bir reklam ajansının yarattığı viral bir kampanya olduğunu düşünenlerle verdiği mücadele ve proje boyunca tanıştığı insanlarla kurduğu arkadaşlık Akbayrak’a beklediğinden çok daha fazlasını kazandırmış. Proje www.canonseeme.blogspot.com adresinden takip edilebilir.

Bu screenshot yenibiris.com'dan. Haber linki


Bu da gazeteden




2 yorum:

  1. Valla ben oturduğum yerden heyecanlanıyorum seni düşünemiyorum..Sabırlı olmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. aslında gün geçtikte heyecanım düşüyodu benim 1300lü sayılara gelmişken canon'dan hala bi haber yok :)

    YanıtlaSil